fredag 24 oktober 2008

Provet / Anton

Nu har jag vart i skolan och gjort provet, det gick riktigt snabbt ju :) Gjorde allt på A-delen, sen hälften på B ;) Känner mig liiite nöjd. För jag vet ju inte om det är rätt än.

Min mamma ringde precis innan jag skulle gå till skolan. Jag behöver inte gå till Anton (min bror) för han kommer antgligen hem i eftermiddag :)


I kväll ska jag ut med bella och kankse träffa folk :)
Partyyyyy! x)
haha, eller inte. Eller kanske.
Får se om vi orkar jag vill :)




Får in pengarna på kontot idag :)
Äntligen! Skulle fått det i måndags, men mamma har inte haft tid att lägga in. :P
Så jag ska köpa hårfärg när jag får dom. (svart)..
-haha nej skoja, blekningsmedel här! Aldrig att jag blir mörk igen!
Blond't ska're va :D


Kankse skriver mer senare!
Puss!
-elise

Inga kommentarer: